CLICKable

27 April 2012

komen dan menang

ok. aku dah lama giler tak update entry. sebab aku busy dengan praktikum. tu alasan utama. lepas habis praktikum pula aku punya rasa malas ni membuak-buak. konon-konon penat praktikum tak habis lagi la. puii!!~


ok ok. apa korang paham bila baca aku punya tajuk entry kali ni? ada tak korang terfikir aku akan buat contest? ada?! YEAY!!! korang salah..


sebenarnya aku join contest yang telah dianjurkan oleh ujang9897. aku tak pasti sangat sebenarnya ni contest ke bukan. tapi sebab aku teruja dengan soalan yang ujang9897 ni kemukakan, aku pun komen lah jugak. aku tak pasti la aku ni tukang komen yang ke berapa ratus sebab kita tak boleh nak view komen kat situ. saje je kan ujang ni kannn~


kalau korang nak join, joinlah contest tu. soalan dia senang je. jawapan? carilah sendiri.hehe.



siapa yang tak tahu lagi blog ujang9897 tu boleh klik SINI





p/s: nak tahu apa aku jawab kat blog ujang9897 tu?hehe


LEMAK BUAH PINGGANG KO!!! haha~

No comments: