CLICKable

07 June 2011

KENTUT..euwwww...

Wokeyh..tajuk entry kali ni adalah kentut. Nampak macam tak sopan dan lucah je kan. Ewah~ memandai je cakap lucah mana ada lucah la. Kalau lucah, maknanya semua orang dalam dunia ni lucah la kan?! Hah!


ade ea tempat larangan kentut??..selama ni main lepas je..haha
OK..OK..terus kepada isi entry..(macam ilmiah je kan)..Kentut ni bagi KA satu permaianan je.. adalah apabila seseorang manusia atau seseekor haiwan (menatang pon ada kentut jugak ke?..ade kot..) itu mengeluarkan angin sama ada secara sengaja atau tidak dari bontotnya anusnya. Apabila seseorang itu terkentut (tak sengaja) atau mengentut (sengaja) di dalam air, maka gelembung2 udara akan wujud dan ia amat menyeronokkan jika kita berlawan dengan kawan2 siapa dapat hasilkan buih paling besar dan banyak..haha..

ooppsss..sensored la pulak..sorry :p

Ok..sekian sahaja untuk entry kali ini dan jumpa lagi di entry kali yang lain..entah la bila..ngehehe~

Tapi sebelum tu KA ada nak share kisah kanak-kanak..ala..masa kecik2 dulu..

Tetiba teringat masa kecik dulu, KA dan kengkawan KA selalu main 'Sapa Cepat/Lambat...' korang pernah main tak? ala  tak kan tak pernah. Main dia cam ni.. Contohnya katakanlah masa tu kitorang nak lari pergi ke padang la kan..salah sorang daripada kitorang ni akan cakap "Sapa Lambat Sampai Padang, Anak Apek!!"..so kitorang pon akan berlari2 dan berlumba2 la untuk sampai ke padang secepat yang mungkin supaya tak jadi 'Anak Apek'..selain tu kitorang ada gak la guna "Sapa Cepat..Anak Raja"..

Alahai..masa kecik2 dulu mane la tau mende kan..Entah sapa la yang ajar kitorang main mende alah merepek meraban tu kan.. Kalau la sekarang ni ada orang cakap kat KA "Sapa Lambat Sampai Padang, Anak Apek!!".. Peduli la! Apek tak apek..Bapak KA tetap jugak melayu..Tak jadi anak raja pon tak pe..Tak menyusahkan sesape berak pon kan.yang penting KA selamat,sihat,sejahtera dan bahagia..

Ok lah..penat dah taip..ni wakil entry untuk bulan ni..kalau rajin nanti2 la KA update lagi blog ni..skodeng blog Cik Epal lagi best..haha~ Cik Epal jangan marah ye..huhu..KA tau dia suke orang skodeng blog dia..

Ok..bye2~ (n_n)v

p/s: Korang tak perasan ke header baru KA kat atas tuh..penat tau buat..Cantik kan..tenkiu..jangan la malu2 nak puji ye..SAPA TAK PUJI.. ANAK APEK!!.haha~~

8 comments:

DrFaDzLy said...

kam mmg suka kentut dr dulu=p

Butterfly,fly away. said...

KA..sya suka kentut merata-rata..hahah! :D

afiqah ashiya said...

pehhh header baru..haha...papepon aku suke entry nih..kentut tuh sehat beb...nikmat yang besar..kih3...aku taw yg busuk gler2 dalam bas g kundasang dulu tuh mesti kentut ko..dah terbongkar da rahsua..kih3

Mixhedryanson said...

Bukan ko suka kentut ka?

ariffin said...

Dr:besa la..hobi..hehe~~

Butterfly:kita sama!!mari pesta kentut!!haha~

Afiqah:hamboih~~tuduhan melulu!!tu drebar bas punye angkara la!!KA kentut kat poring je..masa mandi air panas..hahaha~~

Mix:msti la..napa mau join ka?hehe..

thanx for all da comment..btw..sapa x puji header KA cantik..anak apek!!!haha~~

Nadirah Jannah said...

oww, begitulah~
c ipin ada blog rupanya... :P
[singgah sekejap, bersama Kitkat! Haha!]

ariffin said...

Nadirah Jannah:haruss la..hehe~~

Mixhedryanson said...

mo join ble ka? mcm siok ni..